tillbaka till vardagen

Nu är matte och husse friska igen.

Det firade de genom att fixa med bilen igår.
Så långt var allt lugnt.

När de kom in igen från bilfixandet fick jag spetsad chokladtryffel...
Sen skulle de klippa klövar.
Det gick sådär men jag blödde inte iallafall, tur var väl det!

Efter klippningen blev vi alla väldigt trötta och gick och la oss.

Men nån gång klockan tre i natt vaknade jag och hade jättetråkigt!
Jag provade att ropa på matte men det funkade inte så bra för jag hade virat in mig i täcket så jag ramlade ur sängen...
Det blev lite kaotiskt där ett kort tag.
Sen kom matte upp och hjälpte mig.
Sen satt vi i soffan och gosade i en och en halv timma.
Jättegosigt.

Fast jag har en svag känsla av att matte tyckte att det var mindre gosigt när hon väl fick lägga sig och sova en stund till.
För sen skulle ju hon upp och jobba.
Jag ska iallafall lägga mig och vila lite nu.
Det har varit en hektisk natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0