onsdagssummering

  • lite sol faktiskt
  • matte var hemma nästan hela kvällen (hon var bara borta och handlade en liten stund)
  • jag och matte lagade mat och bakade bröd
  • husse var och tränade och kom hem i princip krypande med ett sträckt lår och ont i ryggen...                         (ska man inte bli starkare av att träna?)
  • mera skräckis och filt i soffan

I det stora hela en trevlig onsdag.
Fast när vi skulle lägga oss tog jag en sväng till köket för att kolla om jag kunde få lite mat.
Det var mörkt i köket men jag hittar ju ändå.
Det gjorde inte matte...
Hon skulle in och hämta vatten i kolmörkret och lyckades knäa mig på trynet  så jag nästan ramlade omkull.

Tur att jag har en stor och stark näsa.

        


Kommentarer
Postat av: Malin Z

Ha ha, rätt åt dig. Försöker dig på något i smyg... synden straffar sig brukar man säga. Tur att matte kom på dig :-) Kram

2008-02-09 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0