tillbaka i cybervärlden

Jag har inte kunna blogga på en vecka nu för matte och husse har varit bortresta.
Husse tog med sin dator och mattes dator är det sämsta som finns att försöka blogga på.
Den har inget internet nämligen.

Det hela började med att den var konstig och stängde av sig ibland.
När matte försöte pyssla om den slutade den stänga av sig men istället fanns det inget internet.
Typiskt.

Hoppas att hon kan laga den bättre nu när hon är utvilad efter semestern.

De kom förresten inte hem när de hade lovat.
Orkanen Emma bjuppade på hotellvistelse i München en extra natt.
Jag fick lite extra gos när de kom hem.

Våren är snart här!
Visserligen snöade det häromdagen men igår kunde jag och matte gå på promenad och det var ljust ute fast det var sent på eftermiddagen!
Nu ska jag sola i soffan, ikväll blir det TV-tittande med husse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0