Smutskastning av stackars oskyldig kille...

Aftonbladet skriver idag om Bruce.

Inte den här Bruce.
Inte den här heller.
Eller ens denna.

Bruce som Aftonbladet skriver om är bara en missförstådd yngling.

Fångad i sitt hus - av ett riktigt svin

Svinaktigt beteende.
Svinaktigt beteende. Foto: Andreas Hillergen


LONDON. Caroline Hayes har blivit fånge i sitt eget hem.

Så fort hon öppnar dörren attackeras hon av en aggressiv gris.

- Han har redan bitit mig i benet, säger 63-åringen.

Bruce, som svinet kallas, var inte välkommen hos sin förra ägare men hittade ett nytt hem i Caroline Hayes trädgård i Uki, Australien.

Där har han nu spridit skräck sedan ankomsten för tio dagar sedan.

I dag ångrar pensionären att hon gav grisen kärlek, mat och omvårdnad. Bruce har hela tiden uppträtt som det svin han är.


"Som en tjur"

- När jag går ut kommer han mot mig som en tjur. Första gången bet han mig i benet. Jag gav honom en dask, men utan resultat. Han är väldigt framfusig varje gång han ser mig.

- Det har gått så långt att han klockan fyra varje morgon bankar på dörren för att få mat. När jag skulle gå till dasset i morse knuffade han mig så hårt att jag föll. Han har skapat kaos, säger Caroline Hayes till Daily Mail.

För att kunna leva ett normalt liv igen har hon nu kontaktat viltvårdspolisen som ska hämta Bruce i dag.

- Jag fruktar att han hamnar på en svinfarm och slutar som kotletter. Jag kan inte sluta gråta, men för att han ska sluta förstöra mitt hem måste jag skicka honom mot ett okänt öde. Det stod mellan honom och mig, säger Caroline Hayes.


Jag hoppas att det går bra för Bruce.
Han är ju bara lite hungrig.
Det begriper vilken idiot som helst.

Jag är också rätt hungrig.
Men matte var och köpte mat åt mig igår så nu kanske det blir lite ordning på stället igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0