charmkurs

Två desperata ynglingar har hört av sig till mig och undrat hur jag gör för att charma brudar på löpande band och fler stackars frågande finns säkert därute.

Här kommer därför några tips:

Glöm det där med tandtråd, borsta regelbundet och gurgling av diverse vatten. Om gurgelvattnet smakar gott kan det användas till att skölja ner eftermiddagsmorötterna med, annars kan det vara. En karl ska inte lukta mint.

Tjejer gillar när man är lite frammåt. Skippa blygseln och fråga sällan eller aldrig om lov innan du går vidare till närkontakt.

Andra karlar är av ondo. De fås lämpligen bort genom t.ex. mycket och starkt ljud när de är i närheten, bortjagning från soffan och attack mot deras tår.

Tjejer gillar även när man visar sina lite softare sidor. Små barn och djurungar kan vi alltså vara snälla mot. Övrigt levande väsen ignorerar vi aktivt och ägnar inget som helst intresse.

En sak till som tjejer gillar är killar som tar hand om sitt hem. För att visa att jag klarar mig även på denna punkt passar jag ofta på att möblera om när jag är ensamma hemma. Sortera om mattes kläder (gärna underkläderna), putsa husses skor (helst de dyra lackskorna) och rulla ihop mattorna är andra bra sätt att visa sitt inredningsintresse.

Slutligen gillar tjejer killar som tar sitt ansvar för omvärlden. Här är ett bra exempel på hur man kan göra det!

Lycka till grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0