I smell a rat

Jag tvingades ut på promenad förut.



Vi gick till bänken.
Jag gjorde som vanligt mitt bästa för att gå hem igen men det gick inte så bra.
Husse gick bakom och jagade på.



Som tur var vände vi vid bänken och tog inte turen kring kyrkogården.
Jag joggade tillbaka. Jag brukar göra det så att de ska säga att jag är duktig och för att jag ska komma fortare hem.
Idag blev jag stannad i joggingturen av en snygg tjej med rosa cykel.
Hon sa att jag var det sötaste hon hade sett och att jag sprang så himla duktigt.
Sen frågade om jag ville hälsa.
OM jag ville!
Så vi hälsade.
Matte gruffade lite och sa att man vanligtvis inte pussas så mycket på första dejten.
Men snygga tjejen med rosa cykeln sa att hon gärna pussades så jag slutade inte.

När jag (något nöjdare nu efter min dejt) trodde jag skulle få gå hem och få mat gick jag dock bet!
Jag skulle visst gå svängen om ån och skolgården också.
Orka!



Som ni ser så gjordejag mitt bästa även här för att smita hem, men det gick inte det heller.

Nu har jag tvångsduschat och luktar mango.

Matte var och handlade förut och hade glömt plånboken så hon fick springa hem och hämta den.
Hon luktar inte mango.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Nej nu jädrarns går det skam på torra land.

Här har du börjat och lägga in en massa fina foton på bloggen men så lägger du INTE in kort på snygga tjejen! Å "Halv-desperata singlarsklubb" vill jag här med framföra ett kollektiv och rasande: Fy.

Så. Skäms.

2008-09-21 @ 18:21:38
URL: http://www.sundlo.com
Postat av: Anton

Jag tror jag ska gå på din charmkurs. För du har väl en? Misstänker att jag har tappat stinget. Det var längesen någon okänd snygging accepterade att jag pussade henne bara så där. Ligger hemligheten i den snygga benföringen eller är det möjligtvis fradgan i mungipan eller matresterna med fisklukt mellan tänderna? I WANNA KNOW!!!

2008-09-21 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0