bra omgivningar

Jag vet att jag är lite tjatig, men jag gillar mina omgivningar.

Det är inte alla som har turen att få promenera på en stillsam plats med vacker natur, vattendrag (även om jag som bekant HATAR vatten) och fågelkvitter alldeles nära hemma.



..och samtidigt ha Sveriges kanske bästa läge för att tjuvlyssna på konserter på samma ställe :-)




Nu gillar jag ju John Denver bättre än tanten med de läskiga armarna, men det var lajbans med picknick iallafall!
Båda bröderna var med.
 Jag fick massor av uppmärksamhet och gos från salongsberusade främlingar med 80- & 90-talsnostalgi i blicken.

Vad jag hade med 80- & 90-talet att göra förstår jag inte (jag är ju ungdom, född på 2000-talet), men jag inkluderades i mångas goda humör iallafall.

Det var en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0