sol ute, sol i sinne?

Nyss var jag en modig och vuxen gris som INTE sprang undan och fick panik bara för att matte plockade fram dammsugaren.
Istället låg jag kvar under min filt och tog det som en man.

Fast när matte började härja med dammsugaren i min soffa och ville ta av mig min filt och vädra den fick jag lite nog.
Då tog vi en promenad istället.

Gissa om det var kallt...
Just nu är det 6 minusgrader ute.
Sicken tur att jag är tillbaka i min nydammsugna soffa under min nyvädrade filt :-)

Kommentarer
Postat av: Sweet Life Style

Tack så mkt, det är alltid kul att höra när folk uppskattar ens jobb :) jag håller just nu på byta bloggplattform det är därför jag inte uppdaterar så mycket på min privatblogg, men snart där det igång!

2009-12-17 @ 23:35:20
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0