lilla listan

Idag kommer min gammelmatte och gammelhusse hit!
De ska vara här med mig när matte och husse åker till Stockholm och går på MC-mässan.

Vi ska ha så skoj!

Igår (när matte inte städade eller plågade mig med en dusch) så jag att det skrevs en lapp till mina helggäster.
Jag misstänkter att lappen innehåll information om mig.

Tyvärr ligger den där förpillrade lappen lite dumt till så jag kan inte ändra i den.
Därför tänkte jag skriva en ny, SANN, lista här.


1. Grisen får ALLTID sova i sängen för matte och husse.

2. Mat delas ut närhelst grisen önskar, minst 8-10 ggr per dygn.

3. Man går inte ut om det inte är strålande sol och +25°C

4. När grisen vill ha soffan för sig själv får han det.

5. Latte serveras på löpande band.

6. Glass, godis och popcorn är mat.
7. Dammsugaren har en plats i städskåpet. Om man flyttar den kan det få ohyggliga konsekvenser. Prova inte!


Hoppas att gammelhusse och gammelmatte läser detta...


Kommentarer
Postat av: Börje S.

Tjena Rufus.



Du kan väl gratta matte från mig

på hennes namnsdag i morggon.



TjaBa



Börje

2009-01-23 @ 13:43:42
Postat av: Johannes

Kära Rufus!

Om du äter så mycket kommer du att bli oattraktiv för damerna vilket kommer innebära att du blir deprimerad när de nobbar dig. Blir man deppig hoppar man framför en spårvagn. Hoppar man framför en spårvagn dör man.

Alltså, ät inte och hav förtröstan för din matte&husse!





// J

(och nej mamma det har inte hänt något det här var bara ett försök att vara lite rolig...)





2009-01-24 @ 00:31:51
Postat av: Rufus

Jag får inte sova i sängen?

Jag har inte fått nån kaffelatte?

Jag HAR fått pop corn,mat och morötter!

Jag vägrade utetoa och fixade det mesta i lådan!

Nu ligger jag i soffan, och brevid mig ligger gammelhusse och SOVER!

De är faktiskt helt OK gmatte och g husse

2009-01-25 @ 01:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0