kollo - here I come!

Nu ska jag åka på kollo i Dalsland.
Matte och husse ska köra på moppesemester och jag ska passa gammlematte och gammelhusse.

Jag tror att gammelmatte och jag ska åka Toyota till Ed idag, men jag är inte helt säker.
Jag är inte heller helt positiv till eventet, men det bli nog bra när jag väl kommer dit.

Hoppas att det inte regnar lika mycket i Dalsland som här i Göteborg.
För här regnar det massor.
Inte coolt.

Jag får se om jag orkar blogga nåt under min semester.
Kanske orkar jag inte det.

Det beror på om jag får mat.
Lite mat får jag säkert.
Men kakorna var de iallafall snåla med förra helgen.

Se hur gamlematte panikslaget trycker ner locket på kakburken så att jag inte ska kunna få en endaste smula.
Inte heller coolt.




Vi kan ju bara hoppas på bättring i beteendet...

Hoppas att alla har en bra semester och att myggorna biter lagom elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0