nu börjar det!

Hurra, nu är det Partille Cup!

Miljontals ungdomar intar staden och kommer hela veckan att hasa runt i badtofflor och visa kalsongerna och prata konstigt (till och med de svenska kidsen pratar ju så man inte förstår dem).

Bäst är att halva (så känns det iallafall) gänget bor granne med oss.
Det blir så livat när det flyttar in en halv miljon tonåringar 50 meter från ens ytterdörr.
De brukar hålla låda halva nätterna, spela boll runt de parkerade bilarna på skolgården och drösvis sitta och hänga på muren till vårat hus och på bryggan vid våran å.

Matte tycker att det är sådär skoj.

Hon brukar försöka låtsas att jag är hund och försöka promenera mig åt andra hållet.
Men jag gillar ju faktiskt när det kommer 30 tjeckiska testosteronmonster och vrålar "strrrrrange doggy" och pekar på mig.

All PR är bra PR.
Det har matte lärt mig.
Det var nåt med en cerise overall, men jag lyssnade inte så noga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte overallen rosa?

2009-07-02 @ 07:53:02
Postat av: Rufus

Oh shut up!

2009-07-02 @ 10:34:09
URL: http://rufus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0