Seger!

Matte och husse var på kalas igår.
De kom inte hem jättesent eller så men skulle likt förbaskat sova länge idag.

Jag ville ju ha frukost i vanlig tid så jag började säga ifrån vid femdraget.
Nångång vid sjutiden fick matte nog och gapade åt mig.
Strax därefter var husse också uppe och gapade lite.
Tjurskallar.

När klockan var nästan nio gav de ändå upp och jag fick frukost.
Sen gick de och la sig igen!
De har ju inte fattat nåt!

Jag behövde ju sällskap!

För att göra min poäng riktigt klar passade jag på att gå på toaletten .

Då fattade de galoppen och nu sitter vi alla tre i soffan.
Fast jag tror att de andra två är lite sura för att de inte fick sovmorgon...

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag trodde nästan att de gjort bacon av dig där ett tag Rufus men kul att du lever fortfarande!

2009-03-28 @ 09:48:31
URL: http://www.sundlo.com
Postat av: Anton

Det var ju ytterst vänligt att du inte gapade klockan fem på morgonen när jag sov över i alla fall. Att du sen gick på toa högljutt tjugo minuter senare så att jag vaknade av det istället är en annan historia...

2009-03-30 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0