HURRA HURRA HURRA HURRA

Igår fyllde lillborsan år.
Den större av de mindre alltså.

Men jag kunde inte blogga det på kvällen för matte var inte hemma och jag får inte låna husses dator sedan jag råkade kliva på den gamla.

Vi firade honom lite i helgen när vi var i Dalsland (japp, jag fikc åka bil dit och presterade hemska protester i vanlig ordning).
Lillbrorsan fick ett kort och ett diskunderlägg av matte och husse.
Det tyckte jag var lite märkligt men han såg glad ut.
Han tittade på kortet och sa - jippi, jag har fått ett köksbord.

Men jag SÅG att det var ett kort.
Inte ett bord.
Han kanske börjar bli gammal och senil?

Helgen avlöpte i övrigt väl.
Matte och husse hjälpte gammelhusse med veden och passade på att fira mina kompisar Blondinen och Fredagsflirten-Jojos mamma som hade fyllt år.
På lördagkvällen var Fredagsflirten-Jojo hos oss och lekte musiklekar och bjöd på öl.
Det var snällt av honom att bjuda på öl.
Mindre snällt var att jag inte fick nån.
Matte sa nej.
Dumma matte.

Igår var MrM här igen och jagade zombies.
Man kan ju tycka att det skulle vara slut på zombies nu, men så verkar det inte vara.
X-boxen verkar vara ett ymnighetshorn av zombies.

Husse säger att jag är som ett ymnighetshorn.
Fast utan frukten & mynten eller zombiesarna.
Oftast säger han att jag är ett ymnighetshorn när vi åker bil.
Jag undrar vad han menar med det.

Kommentarer
Postat av: Anton

Senil..! Pöh!!

2009-05-07 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0