Dr Rufus

Jag VAMar idag.
Vård av sjuk människa.
Husse är hemma och sover.

Det är det som är så bra med husse. Han vilar och tar det lugnt när han är hemma.
När matte var hemma för nån fredag sedan for hon runt som en osalig ande och lagade mat, grejjade med sina garderober och städade.
Fast hon var inte så sjuk kanske?

Husse vilar sig i form och det gillar jag.
Mer vila till folket (och grisarna)!



Han har iallafall inte baconfeber. Det har han fått spruta mot.
När jag får spruta bakom örat brukar jag somna.
Sen vaknar jag och har mindre klövar och inga betar.
Undrar vem som ska dra ut husses tänder idag?
Det kanske är meningen att jag ska göra det.

Jösses - de får bli bättre på att förmedla instruktionerna på det här bygget!
Jag ska genast gå och leta fram en tång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0