olaga filmande

Matte smygfilmade mig när vi var på adventspromenad igår.
Hon tycker att det var hysteriskt kul att jag slutade gnälla varje gång jag hittade nåt kul att lukta på och sedan fortsatte igen när jag hade undersökt klart.

Det är väl inte så konstigt om jag slutar låta när jag sniffar intressanta spår.
Prova själv att lukta på något samtidigt som ni talar om att ni faktiskt inte har nån lust att släpas ut i kylan när det är varmt och mysigt inomhus!

Föresten är jag inte övertygad om att jag tycker att det är okej att bli smygfilmad.
Jag kanske ska kontakta G.R.I.S. (grisars rätt i sammhället)?

Kommentarer
Postat av: Angela

Tycker absolut att du ska kontakta G.R.I.S detta är ju skandal. Hur kunde hon? Stackars "lilla" Rufus. Du får hälsa matte att det går bättre och bättre att simma. Hon var så snäll och gav mig några tips. Trots kallsupar och kramper i vaderna så går det bättre. Kram

2009-11-30 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0