snällt besök

Vårat besök var ganska snäll.
Jag fick inte ligga bakom henne i soffan (och hon var ruskigt bestämd på den punkten) och jag fick inte sova i hennes säng.
Ganska snål på närheten alltså, fast väldigt snäll.




Nu har besöket åkt hem och lillebror F och Mr M är här istället.
De skjuter aliens med husse.
Matte är i köket och jobbar med datorn.

Jag springer fram och tillbaka mellan soffan och köket för att hålla lite koll på min flock.
Det är himla lurigt när flocken sprider ut sig.
Jag blir helt matt av allt vallande.
Dessutom får jag inte ligga bakom lillebror F i soffan.
Storebror F är mycket mer medgörlig.

Jag hoppas iallafall att matte glömmer bort att vi brukar ta morgonpromenader så jag slipper plågas imorgon.
Hoppas att hon inte läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0