protest

Jag och matte var i Ed i helgen.
Det var mysigt som vanligt och jag fick massor av äpplen och uppmärksamhet.

Gammelhusse mådde bättre, det var trevligt!

På vägen upp tänkte jag visa mitt missnöje med musikvalet (matte skyller på radion, men jag HÖRDE att det var Takida) och bilresan så jag protestbajsade.
Tyvärr hade jag inte räknat med mattes envishet.

Hon vägrade att stanna så jag fick till slut panik för att det luktade så illa, bröt mig ut ur ena gallergrinden och gjorde illa näsan på kuppen.
Då stannade matte.
Bara för att laga ihop buren, INTE göra rent och fortsätta köra bil.

På nervägen var jag lite försiktigare med mitt protesterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0