sovmorgon

Gammlematte var här igår och hälsade på.
Hon går ju i nån skola.
Det är alltid trevligt när hon kommer på besök.

Igår fick hon sällskap av äldste lillebrorsan också.
Han är också trevlig när han inte busar med mig.

Innan de kom hit tog de med sig matte och hälsade på en bebis på Hisingen.
Den bebisen är tydligen sååå söt.
Men tror ni att jag har fått träffa honom än?
Nä.
Varför?
För att matte inte får tummen ur att bjuda in honom.
Jag ska bjuda in honom.

SpjutBjörn. Om du läser det här får du anse dig och dina päron inbjudna nån dag så jag också får lukta på dig.
Matte säger att du luktar gott.

Imorse tog vi sovmorgon.
Jag sov hela långa stunden tills klockan pep.
Gammelmatte sov ännu längre.
Sömntuta.
Matte var hemma med mig och gammelmatte en stund, sen cyklade hon vilse på Hisingen.
Hoppas hon hittar hem snart för jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0