liten matte också

På allmänhetens (Malins) begäran kommer här en bild på matte som liiiiten också.

Nog för att jag tyckte hon var liten på det andra kortet också (det var trots allt några år sedan...) men här är hon ännu mindre.

Det är absoluta skidpremiären.
Vad hon inte visste då var att det skulle bli Vasalopp några decennier senare.



Spana särskilt in den snygga halsduken!
Och den skeptiska minen.
Jag tror att hon är skeptiskt till hur väl spåren är preparerade.

Med facit i hand kan vi tillägga att Vasaloppsspåren var ungefär lika bra preppade lite senare på dagen.
Jag försökte förklara för matte att om hon hade åkt lite snabbare hade spåren kanske varit bättre...

Om jag förklarar lite sämre kanske jag får mer fika?

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Sötnos!! :)

2010-04-14 @ 22:03:16
Postat av: Miccy

Men du får hälsa henne att om hon åker snabbare så är spåren finare.

2010-04-16 @ 17:24:23
URL: http://miccy.blogg.se/
Postat av: emil

jag tycker overallen är fin, ser ut som en polkagris

2010-04-17 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0