stök

Det är så RÖRIGT här.

Arabrummets forna innehåll ligger i vardagsrummet, vardagsrummet är i sovrummet och i badrummet står det en cykel.

Matte och husse har varit upptagna med att sätta tejp på väggarna och lägga papper på golvet så jag har fått gå upptäcksfärd i lägenheten nästan utan att bli upptäckt.
En gång kom husse och körde ut mig ur sovrummet och en gång gick jag ut själv i ren rädsla av att aldrig hitta ut igen...

Nu ger jag upp och går och lägger mig, ska bara se om matte kommer ihåg att jag ska ha kvällsmat först.
Jag SKA faktiskt ha kvällsmat.
Det är inte bara som jag säger.
Husse sa det också faktiskt.
Hoppas han sa det så högt att matte hörde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0