hämnd skulle ju serveras kall?

Besöket idag var bra.
Det var gammelmattes jättesnälla elever som var här en sväng och hälsade på mig på lunchen.

Jag var så snäll så.
Jag backade och stod still och gjorde konster och åt med publik.
Allt för konsten.

Gammelmatte tycker att jag är SÅ snäll.
Jag tycker att hon och gammelhusse är SÅ snälla också faktiskt.

Fast när jag försökte gå på lådan var de mindre snälla.
Då skulle det släpas ut gris i kalla snön i en hast.
Jag protesterade å det vildaste så att matte (som pratade med gammelmatte i telefonen just då) skulle höra.
Fast hon skrattade bara.
Inte så snällt tyckte jag!

Jag gav med mig, gick ut, fick morötter och kom som straff in med snö på fötterna.
Där fick dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0