Topplista filmer med grisar i

Den här kategorin måste rangordnas två gånger faktiskt.
En gång efter hur bra själva filmen är och en gång efter grisarnas insats.

Så är det bara.

Själv är jag ju en naturbegåvning framför kameran.
Jag testar oftast om den går att äta.

Matte har lovat att lägga upp lite filmer på mig så fort hon har lärt sig hur man klipper ihop dem.
Vi får väl se hur det kommer att gå...

OK, här kommer listan första gången.
Rangordnad efter hur bra själva filmen är!

Filmordning

5. Spirited Away
Chihiros föräldrar blir förvandlade till grisar. Ganska feta sådana...

4. Simpsons The Movie
Spiderpig, spiderpig does whaterver spiderpig does.

3. Snatch
Elaka men effektiva...

2. Charlotte's web
Bra fast lite av en skitfilm också, tycker jag och husse i alla fall.

1. Babe - den modiga lilla grisen
Han är så duktig och smart, nästan lika duktig och smart som jag.




Grisordning


5. Snatch
Som sagt var, elaka...

4. Spirited Away
Egentligen okasan och otosan, så inga riktiga grisar...

3. Simpsons The Movie
Jag vill också kunna promenera i taket! Och ha en egen silo för pig-crap.

2. Babe - den modiga lilla grisen
Igen - så duktig och så smart!

1. Charlotte's web
Världens bästa Wilbur, han är min idol! Fast Charlotte är nästan ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0