fototok

Matte har ju som bekant fått hem en ny kamera (vilket förklarar bildserien när jag KÄMPAR mig ner för snömassivet aka Gammelmatte och Gammelhusses altan..).

Hon envisas numera med att fota ALLT och sedan anteckna om det var bra eller dåligt.
Fanatisk säger jag.
Ambitiös säger husse.
Läraktig säger matte.

Här är ytterligare smakprov från helgen.




Jag fick INTE äta äpplena. De skulle fåglarna ha sa matte.
Ändor ska vara i vattnet (det flytande vattnet, inte snön) sa jag.


(bilden är tagen genom fönstret)


Här är förresten bildbevis på att det är så mycket snö här i Dalsland att jag inte knappt tar mig fram...




Idag ska det visst komma besök.
Jag ska meddela senare om det var bra eller dåligt besk (dvs om jag fick mat eller inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0