Lika som bär!

Jag såg att Foki också har en tävling så jag var ju tvungen att kolla in hennes blogg också.
Fast då blev jag lite skraj faktiskt...

Jag gillar ju skräckfilmer, men en av de värsta jag har sett är The Grudge och Foki ser ju precis ut som Kayako...



Nu tycker ni säkert att jag är elak, men jag GILLAR ju skräckfilmer säger jag.
Det är bara det att jag har lite svårt att sova när jag tänker på vissa scener i den där filmen...
Och när JAG har svårt att sova har det gått långt.

Storebror F gillade för övrigt inte heller filmen, han såg den från vardagsrummet via ansiktsuttrycken på oss som faktiskt såg på själva filmen.

Jag är också lik som ett bär!

Själv anser jag att jag mest liknar en ninja.

Svart, smidig och tyst!


Husse tycker att jag liknar Barba-arg (fast jag tror inte den Barban finns på riktigt egentligen).

Svart, hårig och sur.



Matte tycker att jag är mest lik Carlton i Fresh Prince



Liten, svart och högljudd!


Vem är jag mest lik?


Åter till Foki
Hon gillar allt som är asiatiskt så jag skrev en Haiku till henne:

Foki...
så söt men så skräckinjagande
ska jag bli rädd eller hungrig?


Jag tycker att jag ska vinna datorn för att jag är mest lik en ninja (asiatisk!) och för att jag skrev en fin dikt!

Eva på Telia svarar fortfarande 3200st surfzoner och hemsidan säger fortfarande 3300st i Sverige och över 25000st utomlands och jag struntar fortfarande i andra länder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0