Vintermorgon

Idag fick jag kämpa ända till klockan blev nio innan matte och husse masade sig upp.
Då fick jag frukost och sen kände jag mig ganska så ensam.

Tyvärr var jag lite för ivrig i mitt väckande för när husse hade kommit ut i vardagsrummet och dragit upp persiennerna hojtade han något om fin vinterdag och släpade ut mig och matte på promenad.

Innan de ens fått sitt morgonkaffe...



Någon form av kråka hade försökt sig på att göra snöänglar.
Jag tyckte det blev sådär...
Men matte var imponerad!



Det är ganska mycket snö i Göteborg nu.



Det var så kallt att jag fick hålla upp både benet och svansen för att inte förfrysa mig...



När vi skulle gå in kom våran granne Nemo.
Han är snäll men lite för snabb i vändningarna för att bli min allra bästa vän.



Nu vilar jag mig i form i soffan.
husse och Mr M ska spela x-box och matte ska kompensera sitt missade skidlopp i Dalsland med att ta en långtur i Skatås.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0