Ny lista!

Jag har gjort en lista på saker som jag är bra på.
Just den här listan pekar på några specifika saker.
Saker som irriterar andra flockmedlemmar.

Så, håll i hatten...

...Rufus lista över saker jag är bra på att göra för att irritera mina närmaste:
Vi börjar från botten.

5. Snarka högt och ljudligt (husse tycker det är sött, men Mr S. tyckte det lät mycket)

4. Andas med min fina fiskandedräkt som jag får strax efter att jag har käkat mat (minstebror gillar detta bäst).

3. Torka av matresterna jag har runt munnen på byxbenen på personerna som sitter i soffan (denna är lite kopplad till nr. 4).

2. Gnissla tänderna (funkar utmärkt för att få uppmärksamhet)

1. Väcka matte och husse strax före väckarklockan ringer.


Så där ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0