Rufus-quiz

Jag gjorde en födelsedagsquiz till gammelhusse som han fick lösa i liften igår.
Jag var naturligtvis inte med i liften, jag är hemma och passar Mr S., men övriga familjen roar sig i minusgraderna!

Quizen (som gammelhusse självklart hade alla rätt på!) såg ut så här:

1. Vad äter jag inte?
1. Banan
X. Wasabi
2. Paprika

2. Hur dricker man kaffe?
1. Svart
X. Med mjölk
2. Inte alls

3. Hur väcker man bäst matte och husse?
1. Genom att skaka på grinden.
X. Välta en blomkruka
2. Snällt ligga kvar i soffan

4. Vad tycker jag bäst om?
1. Bada
X. Jogga
2. Sola

5. Vilken är min favoritlåt?
1. The Final Countdown
X. Country Roads
2. Lille Katt

Gammelhusse fick som sagt var alla rätt.
Hur många rätt får du?


Kommentarer
Postat av: Miccy

Jag har inte varit med så länge men jag gör ett försök så får du rätta.

1. 1

2. X

3. 1

4. 2

5. 1

Tror inte det blir alla rätt men fyran är jag rätt säker på.

2010-01-15 @ 18:50:44
URL: http://miccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0