firande del ett

Igår firade vi lite.
Nån tårta blev det inte, men väl en hel påse popcorn till bara mig! Bilder kommer snart.

Först fick jag vänta lite medan de skulle säga grattis och säga ooh och aah och oja sig över att jag har blivit så stor.
Tramspellar...

Sen fick jag äntligen min present.
Den var lite svår att öppna som ni ser, men jag löste det ganska snabbt :-)

För att riktigt visa att presenten kanske inte räckte riktigt så länge jag hade hoppats åt jag lite av påsen också.
Budskapet framgick tyvärr inte men jag var ändå ganska mätt... Jag fick en nice promenad med bara ett ynka misstag (som jag berättar om en annan gång) och sen myste jag och husse i soffan resten av kvällen när matte testade ett nytt quizställe.

Bra födelsedag!
Idag regnar det så jag vilar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0