Husvakt igen.....

Mr. S fyllde år igår och då fick jag vakta huset igen! (hoppas att de kom ihåg att gratulera honom ifrån mig?)Då tog gamlingarna på sig sina hattar och gick på kalas.
Det har regnat hela natten och halva dagen så det har varit soffläge för min del. När sen solen äntligen kom fram igen, började gammelmatte att DAMMSUGA och gammelhusse packade. Jag trodde nästan att det var dags för en ny bilresa, men som tur var skulle bara han ut och resa.Men jag stannade ändå i soffan. (det var ändå lite blött i gräset....) Nu har gammelhusse åkt. Han och "FågelKent" skulle visst märka några pippiar norröver. Men jag och gammelmatte väntar besök från Östergötland. Gammelgammelmatte Sonja, mattes kusin Linda och hennes barn. Det ska bli kul! (bara jag får ha min del av soffan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0