vill kanske inte alltid åka bil...

När jag är på sommarkollo brukar det vara lugnt och skönt hela tiden, med krusbär att äta och sol på gräsmattan.
Men som ni vet så fick jag åka på pensionat i år.

Panget som sådant var himla trevligt, hundarna höll sig på avstånd och alla som jobbade där var jättesnälla mot mig.
Jag fick både säng (gammelhusse bäddade åt mig) och halm att greja med.

MEN..
..jag fick åka bil två gånger (en gång dit och en gång hem).

När jag inte vill åka bil visar jag det.


Genom att trassla in mig i rhododendronbusken tillexempel.


Eller backar jättemycket och snabbt.


Gammelhusse gav mig iallafall morot när jag väl hade tagit mig in i buren.

Tur att jag har gammelhusse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0