gammal-matte

Min matte ska på kalas på lördag.
Hon hävdar envist att det är ungefär 6,5 år sedan hon slutade högstadiet men jag tror att det är några fler.
Hur som helst så ska hon åka till Dalsland utan mig och husse.
Vi ska vara hemma och hålla ställningarna och vila upp oss.

Jag behöver vila ibland.
Det är ett hårt liv att vara gris faktiskt.
Jag måste hela tiden hålla koll på matte och husse, se till att de ger mig mat när jag behöver /vill ha, att de inte släpar ut mig i regnvädret (igår sken solen faktiskt) och att de går upp när det är morgon.

Idag ackompanjerade jag min grindgallerkonsert med lite gnisselkomp.
Det uppskattades föga.
Och matte kallar sig musikalisk.
Fnys!

Tillslut gick hon upp i alla fall och det blev en jädra fart och cykelkläder på.
Tur för henne att det inte finns nån is kvar på gatorna och att det åtminstone blåser medvind åt ett håll på rundorna.
Själv aktar jag mig för såväl is och motvind som för motion!


Kommentarer
Postat av: Malin Z

6.5? Hi hi, då är det bara 11.5 år sedan jag slutade 9:an.....

2010-03-24 @ 16:53:41
Postat av: Erika

Japp Malin, så är det!

2010-03-25 @ 20:31:48
URL: http://rufus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0