sussa sött

Nu är det kväll och jag är ungefär hur pigg som helst.
Matte tycker att det är lite påfrestande eftersom hon är trött efter sin första dag på nya jobbet.

Om ni undrar varför matte byter jobb stup i kvarten så kan jag säga att det vet inte jag heller men det är slut med det nu.
Hoppas vi i alla fall, för hon verkar trivas bra med att jobba i stan och få utveckla saker.

Husse tycker att mitt pigga kvällshumör är lite påfrestande trots att han inte har varit på nytt jobb. Han är fortfarande lite trött efter lördagens (eller fram-till-söndag-morgon) galej.

Nu sa de att det var sovdags så jag la mig tillrätta på tangentbordet.
Oj så sur matte blev.
Bäst att jag lägger mig ner och åtminstone låtsas sova. Utanför datorn kanske.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0