finn en gris

Matte släpade ut mig i regnet i lördags.
Det regnade så mycket att jag fick torkas av med handduk när jag kom in igen.

Det är kanske onödigt att ens ta upp, men jag tyckte inte det var helt OK...

När jag kom in igen bäddade jag ner mig.
Finn En Gris:



I garaget fick matte och lillebror F hjälp av fröken Selma med surfbilsbyggandet:



Här håller hon visst masterna.

Senare hjälpte hon till att handla på byggvaruhus.
Jag tror att hon lekte lite GPS också.



Jag förstår mig inte på det där hjälpandet.
När det finns en soffa och en säck?!

Fast Selma får inte låna min soffa eller säck av flera anledningar:

1. Hello - min soffa&säck!
2. Husse nyser när han ser en katt
3. Det tål att upprepas - MIN soffa&säck...

Kommentarer
Postat av: Foz

klart att du ska ha din säck för dig själv

2010-05-17 @ 22:19:54
URL: http://foz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0