det var väl inget att gnälla om

Den där kaninflaskan var inte så illa när den väl hade slutat droppa.
Då var den riktigt praktiskt måste jag säga!
God blåbärsdricka i lagom mängd (fast lite väl liten lagom mängd).




Fast jag förstår inte riktigt varför den ska vara i buren?




Jag vidtar vissa försiktighetsåtgärder och dricker bara saft när matte inte är så nära att hon kan hinna stänga igen luckan bakom mig.

Jag har nämligen sett en film på TV när en stackars oskyldig liten mus bara skulle äta en nice liten ostbit som råkade ligga under en låda som lutade sig mot en pinne.
Då kom en elak stor grå katt och drog undan pinnen så att musen fastnade under lådan.

Även om matte säger att hon inte ska stänga in mig så litar jag inte på henne till 100%.
Hon stänger ju dörren när buren står i bilen, eller hur?!

Jag är smartare än musen och fortsätter håller mig skeptisk!

Kommentarer
Postat av: Linus

Är det en resöldispenser? (för en mer långvarig fylla)

2010-10-07 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0