hämnden är ljuv

Idag fick jag äntligen ta lite hämnd för alla gånger matte har envisats med att skämma ut mig på promenaderna till ån.

Hon brukar nämligen gå ut i fula träningsbrallor och träskor.

T R Ä S K O R !

Jättepinsamt ju.
Man får skämmas ögonen ur sig.

Men idag fick jag hämnas lite.

Jag lurades nämligen med matte och låtsades att jag ville gå ut.
Det var strax efter att hon hade käkat frukost så hon stod och borstade tänderna i badrummet.
Då ställde jag mig och nöffade lite på hallmattan så hon skulle tro att det var utgång på ingång.

Gissa om hon svalde betet!

Lagom till vi kom ut i hallen satte jag dock igång stora gnisselorkestern!
Jösses vad jag lät!
Jösses vad matte fick bråttom in igen.

Klockan var ju knappt sju på morgonen så hon var väl lite rädd för att grannarna skulle bli sura.

Seger :-)

Nu kanske hon lär sig att man inte promenerar gris och ser ut hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0