jag har fått konkurrens

Husse hade sällskap på jobbet igår av en trevlig tjej som heter Ada.
Han var helt lyrisk!


Först tänkte jag att matte får passa sig lite och kanske börja anstränga sig lite mer med frukost på sängen (gärna till grisen också) och så, för att inte husse skulle kollras bort alldeles av denna nya sköna varelse.

Fast sen stod det obehagligt klart för mig att det är JAG som kanske måste anstränga mig lite mer.


Här är hon.
Konkurrenten!



Hon ser dock en aning skeptisk ut till nya beundraren.
Det är bra, man ska spela svåråtkomlig!



Busa kunde hon visst också göra.
Men jag ska tipsa henne om att knän också går att bita i!



Jag (och uppmärksamma läsare) noterar att hon också har en bur på golvet.
Undrar om hon har blåbärsdricka i sin också?



Så här i efterhand kan jag faktiskt förstå varför han charmas så vansinnigt.
Hon är rätt söt...

Så idag väntade jag till 05:59 med att påtala bristen på frukost.
Klockan skulle ringa 06:00 och de brukar bli så purkna när jag väcker dem för tidigt.

Operation anstränga sig mer har inletts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0