konversationssällskap

I söndags fick vi besök av lilla söta blonda grannen, hennes föräldrar, storebror F, söta norrländskan och en liiiiten sak som mest låg still och luktade gott i storebror F's knä hela tiden.

Alla satt vid matbordet och fikade men jag höll mig i köket på tryggt avstånd från viftande bebisfötter och annat farligt.

Viftande bebisfötter kan vara det farligaste som finns näst efter vatten!




Jag och lilla blonda sötisen kom i alla fall bra överens.

Hon håller på att träna på att gå på två ben istället för fyra (onödig träning verkar det som för hon är ruggigt snabb när hon kryper) så hon tyckte att min grind var finemang att hålla i sig i.

Vi hade en hel del att avhandla så när de vuxna (och den där jättelilla grabben) var tråkiga vid stora bordet så hade vi konversation i köksdörren.

Ett alldeles perfekt arrangemang om ni frågar mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0