ser jag ut som en gnagare eller?

Matte försöker få mig att dricka ur en kaninflaska.
Ser jag ut som en lättskrämd varelse med fula framtänder?

Eller förresten...det var inget...

Men den där jämrans flaskan är ju skitläskig!
Det droppar (visserligen gott) ur den hela tiden.

Hela min bäddsäck blev alldeles blöt när hon kom sättandes med den där flaskan i går kväll.
Jag gav till slut upp, talade om var hon kunde placera flaskan och gick och la mig på soffan.

Kanin kan hon vara själv.
Jag dricker (helst öl eller latte) ur min skål och så är det med den saken!


Det var god blåbärsdricka i den där flaskan så i morse drack jag faktiskt lite ändå.
Inte för att jag vet vad det ska tjäna till, men gott var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0