Glad Påsk i efterskott

Det har varit lite tunnt på bloggfronten, för jag har varit på pensionat.

Matte och husse åkte till Stockholm och jag firade påsk med bulldogarna och hade det jättebra!
Jag får vara med mer nu när jag har kaxat upp mig lite och vågar säga ifrån.
Lillmatte på panget sa att det lät som om jag skulle riva väggen när de stängde in mig men jag knackade bara lite försynt på och sa att jag ville ha sällskap.

På ditvägen var jag världens snällaste gris och satt fint i min bur och snackade med matte.
På hemvägen var jag lite mer stressad...
Jag hade ingen större lust att åka bil ju.

När vi kom hem (och jag hade duschat) fick jag vila på uteplatsen lite.





Matte kom ut och vilade lite också.






Sen gick hon på Blåtvittmatch med husse och Mr Cleaner.
Änglarna vann (som tur var) så nu har vi hopp om framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0