Dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

Bild på en liten gris med stort humör, varsågod:



10 fakta om mig (utan någon inbördes ordning)

1. Jag heter Rufus Lindgren Orrhult
2. Jag äter INTE paprika.
3. När jag var alldeles ny hemma hos matte och husse så ville jag inte äta något alls. Det kan man inte tro nu.
4. Jag snarkar högt när jag sover.
5. Jag är världsbäst på att gosa.
6. Jag är mycket snäll mot små barn (de kan ju inte veta att jag inte gillar små fingrar i näsan, vuxna däremot - de borde veta bättre)
7. Jag äter mat från Granngården, så matte och husse måste åka minst 6 mil för att handla åt mig.
8. Jag är född 000728
9. Jag kan gå på bakbenen (men jag gör det inte så ofta)
10. Jag dricker gärna kaffe, men det måste vara latte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0