Dag 11

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

Just nu oroar jag mig lite för att matte ska vara arg på mig.
Vi lagade mat i köket förut och då råkade jag kliva på mattes lilltå.

Hon sa en massa saker som jag inte vågar återge på internet, men jag kan avslöja att det inte var någon strålande recension hon gav mig.
Det var nåt om att köket hade massor av kvadratmeter men jag var ändå tvungen att välja hennes lilltå att kliva på.

Det var ju inte direkt meningen.

Sen hade vi en liknande situation i soffan men då hade hon valt att placera sina fotknölar srax under min vänstra klöv.
Inte heller mitt fel.
Men lite olyckligt ändå.

Så jag är lite orolig för att hon ska vara arg nu.
Bäst att jag försöker vara så söt jag bara kan.

Visst är det sött att visa sina skills?
Jag tänkte börja med att visa hur duktig jag är på att ta mig upp på soffbordet och smaka på hennes Alla Hjärtans Dagchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0