Dag 2

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Det finns flera människor jag skulle vilja träffa just nu.

Några djur också men inte överdrivet många av dem är hundar.
Men jag gissar att jag bara får välja en.

Familjen och släkten längtar jag efter ibland.
Matte och husse längtar jag efter när de inte är hemma.
Men det brukar ju lösa sig efter ett tag så det känns lite tråkigt att ta upp.

Någon som jag dock tycker verkar vara en intressant person är Willy Wonka.



Han är lagom knasig, gör sig av med äckliga bortskämda ungar på ett föredömligt sätt och framför allt - han äger en CHOKLADFABRIK.

Dessutom har har en hel armé av små väldresserade gubbar som springer runt och gör precis vad han säger åt dem att göra (göra sig av med äckliga bortskämda ungar på ett föredömligt sätt till exempel).

Inbäddningen funkar inte, men här kan man se exempel på både oompa loompier och föredömliga sätt.

Japp, Willy Wonka är en person jag gärna skulle träffa just nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0