Dag 20

Dag 20 – Min favoritfilm

Som jag redan har berättat om vid några tillfällen så gillar jag massor av olika filmer.
Jag är en humörsgris så det spelar roll om jag är på gos- eller bushumör när jag ska se på film.

Är jag på godhumör spelar det ingen roll vilken film det är, bara matte och husse sitter stilla med mig i soffan.
Om jag är på bushumör måste det vara en bra film så att jag blir intresserad av den.

Men som jag tidigare konstaterat så finns det en favoritregissör.
Och han har gjort många bra filmer.

Matte och husse har sina respektive favoriter, men jag håller kvar vid min egen favvo.








En film om godis.
Med Johnny Depp.
Och Tim Burton.

Det kan bara bli succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0