Dag 24

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 25 – Min favorithögtid
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.


Program?
På tvättmaskinen?
Eller diskmaskinen?
Eller till datorn kanske?

I så fall är det i turordning:
40°C vattensnålt program
Eco-programmet som inte tar så mycket vatten
Spotify


Men jag gissar att frågan avser TV-program och då är det utan tvekan alla program som matte har varit med i.
Det är inte så många (nyhetsprogram och frågeprogram och en kort visning i På Spåret) så jag behöver inte kolla så mycket på TV.
Jag gillar ju mest film.

Men om jag måste välja nåt som regelbundet visas på dumburken så väljer jag detta:




Husse och matte är så kul när de kollar på detta.
De sitter och gömmer sig bakom soffan hela tiden.
Jag fattar inte varför, men det är skoj att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0