Dag 3

Dag 3 - Min favoritårstid och min förklaring till varför den är det.
Jag tog mig friheten att redigera rubrikerna lite.
Inte innehållet, men språket. Framför allt sär skrivningarna.

Min favvoårstid kommer nog inte direkt som en kioskvältare.
Det är såklart SOMMAREN!

Varför är sommaren min favoritårstid?

Förutom att det är varmt, soligt, ljust länge på dagarna, det regnar mindre, matte och husse är lediga mer, jag får åka på kollo i Dalsland och allting luktar godare (höst = blöta löv och regn, vinter = snö, is och ev. regn, vår = hundbajs och mera regn) så låter jag bilderna tala för sig självt:







Vykort från helgen med grisvakt: Hej husse och matte! Jag är på långpromenad. Gissa vart jag är. :-) /Rufus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0