Dag 4

Dag 4 - mina drömmar, mål och önskningar

Jag drömmer om att det ska vara sommar jämt och jag ska kunna sola mig och glassa hela dagarna med matte och husse.
En flådig takterrass eller en mjuk gräsmatta hade inte varit fel att sätta klövarna på heller.

Jag har som mål att lära mig att öppna kylskåpet.
Hemma är det lite svårt för frysen är längst ner.
Det hade varit kul att kunna öppna frysen också för glass är gott, men jag tror att utdelningen kunde bli större i kylen.
En stol kanske kan vara till hjälp...

Det jag önskar mig är för det mesta mat.
Eller popcorn.
Eller gos på magen.

Som tur är får jag det mesta av det varje dag (utom popcorn).
Det kunde vara värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0