Dag 7

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon


Om jag fick en miljon skulle jag köpa ett hus på landet åt mig och matte och husse.
Det är inte säkert att det skulle räcka men jag tycker att de kan få betala lite själva också.

Jag vill ha en mjuk gräsmatta som jag kan sätta klövarna på och en varm stengång som jag kan sola på när det är blött i gräset.
Ungefär som hos gammelmatte och gammelhusse.

Fast jag tror att vi skulle behöva köpa en liten snabb bil om vi flyttar till ett hus på landet.
Liten - så att min bur inte får plats så jag slipper åka med.
Snabb - så att matte och husse kommer fort hem från jobbet.

Det är så bra nu när de jobbar i stan och inte på Hisingen Island.
Nu kommer de hem fortare på dagarna och kan gå senare på morgonen.
Det enda negativa är att de kan få för sig att de kan gå så sent att det får plats en morgonpromenad innan jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0