Dag 9

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän

Det här var svårt.
Jag så många bra kompisar ju.

Alla små nya människor runtomkring oss brukar jag komma bra överens med.
Samma sak med de allra flesta av matte och husses kompisar.

Gammelhusse och jag kommer jättebra överens när jag är på kollo, och gammelmatte och jag har också jätteskoj ihop.
Mattes bröder bor här hos mig ibland och dem tycker jag jättemycket om.
Husses syskon gillar jag också och det är jätteskoj när de kommer hit och hälsar på.

Sen är ju husse och matte också mina bästisar.
Men de räknas inte riktigt för vi bor ju ihop och träffas jämt.

Så för att det inte ska bli orättvist tänkte jag välja helt egoistiskt.
Håll till godo, en bild på mig och min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0