efter regn kommer solsken

Och efter en övergiven dag kommer en dag när matte inte vill kliva ur soffan.
Massor med gos till grisen alltså :-)

De fick sova ganska länge igår på morgonen, men sen fick det vara nog tyckte jag och väckte matte med en liten gnisselkonsert.

Idag var det matte och husse som väckte mig istället.
Supertidigt dessutom.
De skulle vara tidigt på jobbet sa matte.
Lycka till sa jag.

Men det verkade faktiskt som att de kom iväg i tid.
Det är bra, då kanske jag får sällskap tidigt i eftermiddag.
Matte sa något om dammsugaren, men jag tror (hoppas) att hon bara skojade.
De kan ju inte dammsuga en måndag (eller tisdag, onsdag, torsdag, fredag, eller på helgen), eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0