spa-helg

I helgen hade vi även lite kroppsvårdstema (mitt i allt det lugna).

Ena dagen pratade matte om pedikyr (för mig), sen hade hon manikyr (för sig).
Andra dagen fick jag duscha.

Det var ganska OK, för vi hade nyss varit på kall promenad.
Då är det rätt OK med en varm dusch.

Det som inte är OK är att matte försökte tvätta bort mitt födelsemärke - igen!
Det är ett litet svart födelsemärke som jag har i ena ögonvrån.
Matte brukar tro att det är smuts.

Det är inte så lätt att tvätta bort ett födelsemärke...
Dessutom brukar det generera en del tvål i ögat.

Som tur är så behövde jag inte protestera så mycket, hon förstod själv att det var en dålig idé att skrubba ögonvrån med schampo.
Duktig matte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0